Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Sonda
Jak często robisz zakupy w sklepie TEONA?
Cenniki do pobrania
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

  • Gwarancja jest udzielana na okres 24 miesięcy, licząc od daty  sprzedaży. W przypadku zakupu urządzenia na firmę (faktura VAT) gwarancja  udzielana jest na okres 12 miesięcy.
  • Gwarancja obowiązuje w kraju, w którym dokonano zakupu.
  •  W przypadku zakupu towaru przez Internet, Klient (reklamujący) jest  zobowiązany do zgłoszenia reklamacji przez e-mail teona@op.pl i dostarczenia uszkodzonej tkaniny pod adres oddziału naszej firmy na własny koszt, w którym dokonał  zakupu. 
  •  W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (odmowa reklamacji) zgłaszający reklamację zostanie obciążony  kosztami transportu .
  •  Klientowi przysługuje prawo do wymiany materiału na inny, posiadający te  same lub zbliżone parametry techniczne w przypadku braku uznany jest zwrot kosztu tkaniny.
  •  Gwarancja będzie respektowana jedynie w przypadku dołączenia do  reklamowanej tkaniny opisu wad oraz dowodu zakupu zawierającego datę sprzedaży.  
  •  Gwarancją nie są objęte: uszkodzenia opisane na aukcji  lub celowe uszkodzenia tkanin i wywołane nimi  wady oraz wady wizualne powstałe wskutek użytkowania,  uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego i niezgodnego prania , noszenia ,  oraz uszkodzenia tkaniny przy wykroju czy niewłaściwym szyciu. 
  • Dostarczenie tkaniny materiału w stanie niekompletnym, brak odpowiedniego  opakowania jest równoznaczny z niewypełnieniem przez kupującego warunków  gwarancji i może stanowić podstawę do odmowy.
  •  Gwarancja na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Reklamacje u Kuriera - związane z uszkodzeniem przesyłki opakowania itp.:

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.604704052.

 

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

REKLAMACJE W SKLEPIE:

Adres do wysyłki reklamacji:

TEONA ul.Jastrzębia 10A 63-700 Krotoszyn

 

 

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu,  reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Gwarancja jest udzielana na okres 24 miesięcy, licząc od daty  sprzedaży. W przypadku zakupu towaru na firmę (faktura VAT) gwarancja  udzielana jest na okres 12 miesięcy.

2. Gwarancja obowiązuje w kraju, w którym dokonano zakupu.

3.Gwarancja będzie respektowana jedynie w przypadku dołączenia do reklamowanej tkaniny opisu szczegółowego powodu reklamacji produktu , opisanie wad oraz dowodu zakupu zawierającego datę sprzedaży, w tym formę rekompensaty, a także wskazanie adresu zwrotnego oraz numeru rachunku bankowego.Klient (reklamujący) jest  zobowiązany do zgłoszenia reklamacji przez e-mail teona@op.pl i dostarczenia uszkodzonej tkaniny pod adres oddziału naszej firmy na własny koszt.

4. Dostarczenie tkaniny materiału w stanie niekompletnym, brak odpowiedniego  opakowania jest równoznaczny z niewypełnieniem przez kupującego warunków  gwarancji i może stanowić podstawę do odmowy.

5. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji. 

6. Klientowi przysługuje prawo do wymiany tkaniny na inny, posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne w przypadku braku uznany jest zwrot kosztu tkaniny. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

7. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (odmowa reklamacji) zgłaszający reklamację zostanie obciążony  kosztami transportu.

8. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

9. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz ewentualnie w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa.

10.Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową należy składać na adres:

 

 PPHU TEONA ul.Jastrzębia 10A 63-700 KROTOSZYN

 

11. Przesyłki nadawane do Sprzedawcy przez konsumenta (Zamawiającego) w ramach procedury reklamacyjnej winny być opłacone przez konsumenta (Zamawiającego) - Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem. Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona Sprzedawca zwróci Zamawiającemu poniesione koszty przesyłki.

12. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:teona@op.pl lub telefonicznie: +48 604-704-052. Udzielimy Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

13. W przypadku odesłania produktu do nas , gdzie nie  stwierdzono usterki lub brak dowodów zakupu , konsument będzie obciążony kosztem ekspertyzy  (stawka godzinowa 50 zł netto). Winien on także pokryć koszty ponownego odesłania reklamowanego przedmiotu.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: teona@op.pl lub telefonicznie: +48.604704052. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Zwroty proszę wysyłać  najtańszą przesyłką - czyli bez ubezpieczania i dodatkowych  priorytetów na adres oddziału wraz z wydrukowanym podpisanym wzorem oświadczenia,w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. :

    na adres TEONA ul. Jastrzębia 10A 63-700 Krotoszyn.   

    link do formularza zwrotu/wymiany      http://img.istore.pl/pdf/returnform.pdf         

    Koszt zwrotu zwracanego do klienta wynosi 10,00zł + koszt tkanin/y.

  2. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.


 
 W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Produkt dnia
1210 Dzianina warkocz 3D lurex
1210 Dzianina warkocz 3D lurex

5,50 zł

Cena regularna: 6,00 zł

Najniższa cena: 6,00 zł
szt.
1231 Bawełna 100% krata
1231 Bawełna 100% krata

5,00 zł

Cena regularna: 6,00 zł

Najniższa cena: 6,00 zł
szt.
244 Tkanina bawełna poliester żakard
244 Tkanina bawełna poliester żakard

6,50 zł

Cena regularna: 8,00 zł

Najniższa cena: 8,00 zł
szt.
Promocje
1569 Bawełna flanelowa z kaszmirem
1569 Bawełna flanelowa z kaszmirem

10,00 zł

Cena regularna: 15,00 zł

Najniższa cena: 15,00 zł
szt.
575 Tkanina wiskoza ciapki cętki
575 Tkanina wiskoza ciapki cętki

7,00 zł

Cena regularna: 7,50 zł

Najniższa cena: 7,50 zł
szt.
1223 Tkanina obiciowa panterka cętki
1223 Tkanina obiciowa panterka cętki

5,00 zł

Cena regularna: 5,50 zł

Najniższa cena: 5,50 zł
szt.
1702 Dzianina poliester aksamit
1702 Dzianina poliester aksamit

9,00 zł

Cena regularna: 9,99 zł

Najniższa cena: 9,99 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl