Gwarancja i serwis
-
Gwarancja jest udzielana na okres 24 miesięcy, licząc od daty sprzedaży. W przypadku zakupu urządzenia na firmę (faktura VAT) gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy.
-
Gwarancja obowiązuje w kraju, w którym dokonano zakupu.
-
W przypadku zakupu towaru przez Internet, Klient (reklamujący) jest zobowiązany do zgłoszenia reklamacji przez e-mail teona@op.pl i dostarczenia uszkodzonej tkaniny pod adres oddziału naszej firmy na własny koszt, w którym dokonał zakupu.
-
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (odmowa reklamacji) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami transportu .
-
Klientowi przysługuje prawo do wymiany materiału na inny, posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne w przypadku braku uznany jest zwrot kosztu tkaniny.
-
Gwarancja będzie respektowana jedynie w przypadku dołączenia do reklamowanej tkaniny opisu wad oraz dowodu zakupu zawierającego datę sprzedaży.
-
Gwarancją nie są objęte: uszkodzenia opisane na aukcji lub celowe uszkodzenia tkanin i wywołane nimi wady oraz wady wizualne powstałe wskutek użytkowania, uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego i niezgodnego prania , noszenia , oraz uszkodzenia tkaniny przy wykroju czy niewłaściwym szyciu.
-
Dostarczenie tkaniny materiału w stanie niekompletnym, brak odpowiedniego opakowania jest równoznaczny z niewypełnieniem przez kupującego warunków gwarancji i może stanowić podstawę do odmowy.
-
Gwarancja na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Reklamacje u Kuriera - związane z uszkodzeniem przesyłki opakowania itp.:
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.604704052.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
REKLAMACJE W SKLEPIE:
Adres do wysyłki reklamacji:
TEONA ul.Jastrzębia 10A 63-700 Krotoszyn
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Gwarancja jest udzielana na okres 24 miesięcy, licząc od daty sprzedaży. W przypadku zakupu towaru na firmę (faktura VAT) gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy.
2. Gwarancja obowiązuje w kraju, w którym dokonano zakupu.
3.Gwarancja będzie respektowana jedynie w przypadku dołączenia do reklamowanej tkaniny opisu szczegółowego powodu reklamacji produktu , opisanie wad oraz dowodu zakupu zawierającego datę sprzedaży, w tym formę rekompensaty, a także wskazanie adresu zwrotnego oraz numeru rachunku bankowego.Klient (reklamujący) jest zobowiązany do zgłoszenia reklamacji przez e-mail teona@op.pl i dostarczenia uszkodzonej tkaniny pod adres oddziału naszej firmy na własny koszt.
4. Dostarczenie tkaniny materiału w stanie niekompletnym, brak odpowiedniego opakowania jest równoznaczny z niewypełnieniem przez kupującego warunków gwarancji i może stanowić podstawę do odmowy.
5. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.
6. Klientowi przysługuje prawo do wymiany tkaniny na inny, posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne w przypadku braku uznany jest zwrot kosztu tkaniny. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
7. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (odmowa reklamacji) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami transportu.
8. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
9. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz ewentualnie w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
10.Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową należy składać na adres:
PPHU TEONA ul.Jastrzębia 10A 63-700 KROTOSZYN
11. Przesyłki nadawane do Sprzedawcy przez konsumenta (Zamawiającego) w ramach procedury reklamacyjnej winny być opłacone przez konsumenta (Zamawiającego) - Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem. Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona Sprzedawca zwróci Zamawiającemu poniesione koszty przesyłki.
12. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:teona@op.pl lub telefonicznie: +48 604-704-052. Udzielimy Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
13. W przypadku odesłania produktu do nas , gdzie nie stwierdzono usterki lub brak dowodów zakupu , konsument będzie obciążony kosztem ekspertyzy (stawka godzinowa 50 zł netto). Winien on także pokryć koszty ponownego odesłania reklamowanego przedmiotu.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: teona@op.pl lub telefonicznie: +48.604704052. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Zwroty proszę wysyłać najtańszą przesyłką - czyli bez ubezpieczania i dodatkowych priorytetów na adres oddziału wraz z wydrukowanym podpisanym wzorem oświadczenia,w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. :
na adres TEONA ul. Jastrzębia 10A 63-700 Krotoszyn.
link do formularza zwrotu/wymiany http://img.istore.pl/pdf/returnform.pdf
Koszt zwrotu zwracanego do klienta wynosi 10,00zł + koszt tkanin/y.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
5,50 zł
Cena regularna:
6,00 zł
5,00 zł
Cena regularna:
6,00 zł
6,50 zł
Cena regularna:
8,00 zł