Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Sonda
Jak często robisz zakupy w sklepie TEONA?
Cenniki do pobrania
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

  • Gwarancja jest udzielana na okres 24 miesięcy, licząc od daty  sprzedaży. W przypadku zakupu urządzenia na firmę (faktura VAT) gwarancja  udzielana jest na okres 12 miesięcy.
  • Gwarancja obowiązuje w kraju, w którym dokonano zakupu.
  •  W przypadku zakupu towaru przez Internet, Klient (reklamujący) jest  zobowiązany do zgłoszenia reklamacji przez e-mail teona@op.pl i dostarczenia uszkodzonej tkaniny pod adres oddziału naszej firmy na własny koszt, w którym dokonał  zakupu. 
  •  W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (odmowa reklamacji) zgłaszający reklamację zostanie obciążony  kosztami transportu .
  •  Klientowi przysługuje prawo do wymiany materiału na inny, posiadający te  same lub zbliżone parametry techniczne w przypadku braku uznany jest zwrot kosztu tkaniny.
  •  Gwarancja będzie respektowana jedynie w przypadku dołączenia do  reklamowanej tkaniny opisu wad oraz dowodu zakupu zawierającego datę sprzedaży.  
  •  Gwarancją nie są objęte: uszkodzenia opisane na aukcji  lub celowe uszkodzenia tkanin i wywołane nimi  wady oraz wady wizualne powstałe wskutek użytkowania,  uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego i niezgodnego prania , noszenia ,  oraz uszkodzenia tkaniny przy wykroju czy niewłaściwym szyciu. 
  • Dostarczenie tkaniny materiału w stanie niekompletnym, brak odpowiedniego  opakowania jest równoznaczny z niewypełnieniem przez kupującego warunków  gwarancji i może stanowić podstawę do odmowy.
  •  Gwarancja na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Reklamacje u Kuriera - związane z uszkodzeniem przesyłki opakowania itp.:

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.604704052.

 

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

REKLAMACJE W SKLEPIE:

Adres do wysyłki reklamacji:

TEONA ul.Jastrzębia 10A 63-700 Krotoszyn

 

 

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu,  reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Gwarancja jest udzielana na okres 24 miesięcy, licząc od daty  sprzedaży. W przypadku zakupu towaru na firmę (faktura VAT) gwarancja  udzielana jest na okres 12 miesięcy.

2. Gwarancja obowiązuje w kraju, w którym dokonano zakupu.

3.Gwarancja będzie respektowana jedynie w przypadku dołączenia do reklamowanej tkaniny opisu szczegółowego powodu reklamacji produktu , opisanie wad oraz dowodu zakupu zawierającego datę sprzedaży, w tym formę rekompensaty, a także wskazanie adresu zwrotnego oraz numeru rachunku bankowego.Klient (reklamujący) jest  zobowiązany do zgłoszenia reklamacji przez e-mail teona@op.pl i dostarczenia uszkodzonej tkaniny pod adres oddziału naszej firmy na własny koszt.

4. Dostarczenie tkaniny materiału w stanie niekompletnym, brak odpowiedniego  opakowania jest równoznaczny z niewypełnieniem przez kupującego warunków  gwarancji i może stanowić podstawę do odmowy.

5. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji. 

6. Klientowi przysługuje prawo do wymiany tkaniny na inny, posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne w przypadku braku uznany jest zwrot kosztu tkaniny. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

7. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (odmowa reklamacji) zgłaszający reklamację zostanie obciążony  kosztami transportu.

8. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

9. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz ewentualnie w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa.

10.Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową należy składać na adres:

 

 PPHU TEONA ul.Jastrzębia 10A 63-700 KROTOSZYN

 

11. Przesyłki nadawane do Sprzedawcy przez konsumenta (Zamawiającego) w ramach procedury reklamacyjnej winny być opłacone przez konsumenta (Zamawiającego) - Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem. Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona Sprzedawca zwróci Zamawiającemu poniesione koszty przesyłki.

12. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:teona@op.pl lub telefonicznie: +48 604-704-052. Udzielimy Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

13. W przypadku odesłania produktu do nas , gdzie nie  stwierdzono usterki lub brak dowodów zakupu , konsument będzie obciążony kosztem ekspertyzy  (stawka godzinowa 50 zł netto). Winien on także pokryć koszty ponownego odesłania reklamowanego przedmiotu.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: teona@op.pl lub telefonicznie: +48.604704052. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Zwroty proszę wysyłać  najtańszą przesyłką - czyli bez ubezpieczania i dodatkowych  priorytetów na adres oddziału wraz z wydrukowanym podpisanym wzorem oświadczenia,w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. :

    na adres TEONA ul. Jastrzębia 10A 63-700 Krotoszyn.   

    link do formularza zwrotu/wymiany      http://img.istore.pl/pdf/returnform.pdf         

    Koszt zwrotu zwracanego do klienta wynosi 10,00zł + koszt tkanin/y.

  2. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.


 
 W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Produkt dnia
624 Dzianina aksamit poliester
624 Dzianina aksamit poliester

6,00 zł

szt.
5004 Tkanina Poliester wiskoza
5004 Tkanina Poliester wiskoza

5,00 zł

Cena regularna: 7,50 zł

Najniższa cena: 7,50 zł
szt.
915 Tkanina satyna panterka
915 Tkanina satyna panterka

5,00 zł

Cena regularna: 6,50 zł

Najniższa cena: 6,50 zł
szt.
Gumka  po 10m  (czarny)
Gumka po 10m (czarny)

18,00 zł

szt.
Promocje
5010 Dzianina Punto jersey
5010 Dzianina Punto jersey

7,00 zł

Cena regularna: 8,00 zł

Najniższa cena: 8,00 zł
szt.
916 Bawełna 100%
916 Bawełna 100%

6,50 zł

Cena regularna: 7,50 zł

Najniższa cena: 7,50 zł
szt.
275 Dzianina poliester kwiaty ptaki kresz
275 Dzianina poliester kwiaty ptaki kresz

5,50 zł

Cena regularna: 7,00 zł

Najniższa cena: 7,00 zł
szt.
00-002 Tkanina wiskoza kwiaty liście
00-002 Tkanina wiskoza kwiaty liście

6,50 zł

Cena regularna: 8,00 zł

Najniższa cena: 8,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl